Végezetül a negyedik leckét mondom el. A negyedik lecke a túlélés. Hiszen mindent túl lehet élni. Egy ideig fáj, aztán lassan elmúlik. Na, jó, nem múlik el, inkább sokkal kevésbé fáj, de a lényeg, hogy élsz és továbblépsz, mert ez az élet rendje… legalábbis ezzel áltatják az embereket, nyilván igaz. És igen, ha túléled a szadista élet minden leckéjét és tanulsz a hibáidból (az enyémek különösen nagyok voltak), akkor büszke lehetsz magadra. Elmondhatod magadról, hogy túléltél mindent, a sebeid meggyógyultak, a szíved összekotortad a képzeletbeli kiskanállal és talán még jó is lesz valamire.

Anita Gayn: Senkinek sem kellesz! 

 

 

Egy blogon talákoztam ennek a könyvnek a címével. Nagyon kíváncsívá tett, így hát kicsit utána néztem. Elolvastam belőle pár részleten, mint például ez itt fentebb, és elhatároztam, hogy mindenképpen el fogom olvasni, ha törik, ha szakad. Eddig még nem említettem, hogy szeretek olvasni, de csak olyat, ami érdekel. Ha így van akkor nem is udom letenni a könyvet és iskolaidőben minden szünetben a kezemben van, ha éppen itthon vagyok, akkor többnyire egy nap és az átlagos terjedelmű könyv (kb.350 oldal) végére érek. Igaz a stílusom inkább a képzeletbeli lények - mint például az angyalok, vámpírok, luxenek, halhatatlanok - felé vonzott, de már régen elhatároztam, hogy kipróbálok valami más műfajt is. (Azt hiszem ez megtenné új évi fogadalomnak ;) )

Terveimben szerepel még a Semmi c. könyv elolvasása is. Egyik évfolyamtársam akadt rá - önkéntes munkályával kapcsolatban kellett elolvasnia - és felkeltette az érdeklődésemet az élet értelmének megtalálására vonatkozó gondolatmenet.

Már alig várom, hogy elolvassam őket, addig is utána nézek az első könyvnek, hogy megtalálható-e a könyvtárban. A "Még muszály elolvasnom" nevű listámon szerepel a Halhatatlanok c. sorozat 3-6. része, Lauren Kate-től a Torment -most kezdtem el- ; a Passion és a Rapture, Jennifer L. Armentrout-tól pedig a Luxen sorozat további kötetei. (Kettőt már elolvastam - Obszidián; Ónix - , a többi kötet, információim szerint, nem jelent meg még magyar nyelven.)


A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr285714730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása