Eszméletlen volt a hétvégém! Mint említettem szombaton kézműveskedtünk és táncoltunk. A néptánc órán 3 órán keresztül tanultunk különféle lépéseket, amiknek az alapjait ismertük. Mivel ezek a lépések előnyben létesítették a vádli használatát, két napig alig bírtam menni, mára kezdett elmúlni, már csak a lefelé lépcsőzéssel akadtak problémáim.

Igaz azt írtam, hogy újra suli, de hogy ilyen mázlis kezdetű hetünk nem igen lesz többet, az is BIZTOS!
Tegnap elmaradt helyettesítettek egy földrajz órát (also szabad foglalkozás volt), és két órám elmaradt, tehát 5 órám volt és háromnegyed kettőre már haza is értem. :D
Ma pedig, hogy tetőzzék a 9.d örömét, csak 4 óránk volt (fél egyre értem haza).
Nekem kicsit bonyolult napom lett volna:
7 órám van alapjáraton, de mivel nem járok be testnevelésre (felmentett vagyok egész évben), ezért gyógytesire kell járnom, amit a 9. órában tartanak. 17:00-ás busszal szoktam ilyenkor hazajönni.
DE!

A magyar tanárnőnk hiányzott, vele lett volna az 5. és a 7. óránk. Közötte egy ének óra van (6.).
Úgy volt, hogy az irodalmat (5.óra) helyettesíti egy magyar szakos tanárnő és a hetedik pedig elmaradt. Ma azt vettük észre, hogy ki van húzva helyettesítés (-ugyanis a Rudasban egy táblára kiteszik, hogy melyik tanr hiányzik, melyik órát ki helyettesíti vagy melyik marad el).
Legnagyobb szerencsénkre az igazgató helyettes közölte velünk, hogy négy óránk lesz ugyanis ( mi így gondoljuk) az ének órát majd bepótoljuk. Igen ám, de nekem még mindig esedékes volt egy gyógytestnevelés 9. órában, de tanárnő olyan rendes volt, hogy elengedett minket.

Így hát most itthon üldögélek és eszegetem az ebédet, miközben sorozatot nézek.

De minden jót követ valami rossz (-hogy utána megint jó következhessen):
Pénteken 5, ismételem ÖT dolgozatot írunk:
-földrajz--> röpdolgozat
-információ technológiai elmélet-->TZ!!!
-adatbázis és szoftverfejlesztési elmélet-->röpdolgozat (programozási elvek -,- )
-történelem-->röpdolgozat
-nyelvtan-->röpdolgozat.
És, hogy ez még mindig ne legyen elég csütörtökön pedig harminc témazáróval fogjuk megajándékozni a fizikatanárunkat, szóval VAN MIT TANULNOM!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr425798459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása