Sulira való bevásárlás: pipa
Osztályozó vizsga: pipa
Mozi: Sajnos elmaradt, de volt helyette sok fagyizás.

Az elmúlt egy hónapban rájöttem, hogy milyen nehéz is gitározni (becsülöm, aki eljátssza rajta a Boci,boci tarkát ^^), sokat szórakoztam a legjobb barátaimmal, átmentem a szintvizsgámon és sokat táncoltam. :D 

Szeptemberem elég sűrű lesz, minden hétvégén fellépés, és a barátaimmal is nehezen fogok tudni találkozni. (Zűrös órarendek, külön programok, stb.) Na mindegy, majd csak túléljük valahogy ez az évet (is). Nagyon nem hiányzik az iskola!!!!!!Már csak 2 nap :"( (SE). 

Pedig tavaly mennyire vártam az iskolát..... 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr316650767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása