Sajnos mostanában nem jutott sok időm írni a blogomat, de most végre akad pár szabad percem. Péntek reggel van / SULI :'( /. Hulla fáradt vagyok. A kishúgomnak tegnap volt a születésnapja. :)) Most lett 12 éves. :D

Nem sokára Projekt-hét lesz az iskolánkban. Az ókori római tanításról és a római számokról csinálok előadást a 2 csapattársammal. Tomival pénteken a statisztikához kértünk meg embereket, hogy töltsenek ki egy lapot. Mondanom sem kell, hogy egy-két ember nagyon örült nekünk...... Na mindegy.

Mostanában megint egyedül érzem magamat. Az legjobb barátnőmnek sok a dolga és szinte mindig rohan. A legjobb barátom pedig..... messze lakik.
Mint kiderült sokan elítélnek a cselekedeteim miatt. Hogy mondjak egy példát:
-Egy új lányt stúdióssá "tettem", ezzel szerettem volna segíteni rajta, hogy beilleszkedjen..... Ő az új osztálytársam és szőrnyű dolog történt vele, nem kívánom senkinek. És mikor megtudtam, hogy a felsőbb éveseknek ez nem tetszik beszéltem a stúdió vezetőjével, Petivel, hogy miért is hoztam el hozzá azzal, hogy szeretne stúdiós lenni, és, hogy mi történt vele. Peti mondta, hogy majd beszél erről a többiekkel. (Persze két drága osztálytársam hozta a bunkó formáját, mikor megtudta az okot. Az egyik a pofákat vágta a másik meg röhögött..... Pedig szerintem az, hogy egy lány elveszíti az édesanyját, az minden csak nem vicces!!!)

Röviden ennyi minden történt velem. Meg még kikaptam pár dolgozatot. Szerencsére mindegyik jól sikerült.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr845825071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása