Hogy most milyen a kedvem, mit szeretnék?! Nem tudom megmondani.
Sok minden kavarog bennem..., egyszerűen csak magam alatt vagyok. Hogy mi lehet ennek az oka?

Látom, ahogyan egy ismerősöm szenved, de nem tudok neki segíteni.

Azt érzem, hogy valami hiányzik belőlem, valami a lelkemből. Tegnap óta ezen gondolkozok, hogy mi lehet az, de nem jövök rá. Csak érzem, hogy valami nincsen rendben, érzem az űrt.

Pénteken az összes barátom nem volt bent az iskolában (-szalagavatóra mentek a többi stúdióssal összeszerelni a technikát, csak engem nem engedtek el a szüleim-
), teljesen egyedül voltam a stúdióban, nem ült mellettem senki az órákon.
De valahogyan mégis jól éreztem magamat. Körülöttem csend és nyugalom volt. Egyedül voltam. Úgy éreztem aznap, hogy senki nem lát, hogy csak egy ember vagyok a sok közül, és ez így volt jó.

Minap kinéztem az ablakomon. A havas tájra meredő tekintettel elgondolkoztam. Nagyon régen volt, hogy elhívtak valahova beszélgetni, valamerre sétálni. Milyen régen "bandáztam" a (most már nem létező) barátaimmal.
Hiányzott. De csak egy pillanatig. Rájöttem, hogy minden megváltozott. Minden ami ÉN voltam, minden, ami körülöttem volt. A barátaim ellenem fordultak, vagy csak éppen már nem érdeklem őket. Új iskolába kerültem, ahol új barátokat szerezhettem.... volna.
Csak egy a probléma: IGAZ BARÁT.
Már nem tudom milyen az, amikor az embernek vannak barátai. Elfelejtettem az érzést és akármennyire is szeretném, mert nagyon szeretném, nem tudom érezni. Egyszerűen nem megy! 

Vissza akarom kapni magamat. Olyan szeretnék lenni, mint régen. Egy olyan lány, aki nem feledékeny, kérés nélkül, gyakran segít a házimunkában, becsületesen megtanul MINDENT. Hinni szeretnék a mesékben, a fogtündérben, a télapóban és a húsvéti nyusziban.

Csak vissza szeretném magamat kapni, az akarok lenni, aki voltam és nem az, aki most vagyok!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr965784865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása