Csak is én lehetek ekkora béna... ^^ Megváltoztatták a blog.hu dizájnját és egyszerűen nem tudtam megnyitni a blogom szerkesztőfelületét.
De lassan fél év után végre SIKERÜÜÜÜLT!!!!!!! *-* Jaj én most annyira boldog vagyok!! Már nagyon hiányzott, azon gondolkodtam, hogy új blogot kezdek. (Fájó szívvel tettem volna.) Ezen poszt után meg is ünneplem egy kis borsófejtéssel. :P
Annyi minden történt velem, kezdenek úgymond helyrerázódni a dolgaim. Megtaláltam a helyemet-legalábbis azt hiszem- az osztályban és az iskolában egyaránt, új barátaim lettek. Hétfőn kezdődik a szakmai gyakorlatom, ami két hétig tart. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz! :D

/Yuppeeee, most nagggyon BOLDOG VAGYOK!!! ^^ *-* :D /

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr186301150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása