Szupeeeer! Tegnap ónos eső esett és nem jutottam be, vagyis pontosítok: NEM ENGEDTEK BE AZ ISKOLÁBA A SZÜLEIM! Örültem is meg nem is.

Lemaradtam kettő szakmai óráról ( ami a programozás tekintetében nem éppen előnyös) és még egy matek összefoglaló óráról is. Mint kiderült jövő hét pénteken 3 vagy 4 dolgozatot fogunk írni, csütörtökön pedig fizika témazárót.
Azért örülök egy picit, mert egész nap rajzoltam és olvastam.

Egész hétvégén nem leszek itthon, ugyanis a volt iskolám néptánccsoportjával ( aminek még én is a tagja vagyok, bár NAGYON RITKÁN tudok bemenni próbákra :/ ) Kiskunmajsára megyünk. Ahogy megérkezünk egyből egy táncházzal várnak ma minket és azt hiszem délután kézműveskedünk is. Vasárnap pedig elmegyünk a 'majsai fürdőbe.

Biztos izgalmas hétvégém lesz. :DDD

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr405792536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása