Az 50 órás -amit az elmúlt évtől minden középiskolás diáknak el kell végezni, hogy leérettségizhessen- közmunkám maradékát egy lovardában töltöttem el a barátnőmmel. Gyerekekre kellett felügyelnünk és délután pedig játszani. Nagyon élveztem, hiszen összebarátkoztam egy szintén ott dolgozó lánnyal (ő nem a közmunka miatt) és egy táborozóval is és lovak közelében is lehettem :D ^^

Két hétig dolgoztam csak ott, mivel nemsokára itt az újabb osztályzó vizsgám németből, már a 11. évfolyam tanagyagából vizsgázok. 22-én lesz, és minden nap tanulnom kell rá.... :( :/ (Szülők... :D )
De a maradék egy hónapban még ellátogatok Hajdúszoboszlóra, és remélem, hogy a moziba is sikerül eljutnom a barátaimmal, hiszen nem sokára vetítik a STEP UP 5-öt!! *-* Már alig várom.

Viszont olyan rossz belegondolni, hogy nem sokára ott fogok állni egy bevásárlóközpontban és a családommal elindulunk megvenni a tanszereket :"(.
Bár addig is igyekszek kihasználni a nyár minden pillanatát, akár tanulással, akár pihenéssel. 

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr546564671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása