Régen, ha egy olyan ember jelöl be facebook-on, akiről nem csak fogalmam nincsen, hogy kicsoda, hanem még álnevet is használ, VISSZA SEM  JELÖLÖM.
Ám két napja valami oknál fogva mégis megtettem...

Előzmények:
Pár napja ask.fm-en elkezdtek névtelenül kérdezgetni. Jó fejnek tűnt az illető, így hát 2 nap múlván VISSZAJELÖLTEM az ISMERETLEN NÉVVEL regisztrált facebook-os profilját. 
Azt állította magáról, hogy Dunaújvárosban lakik, xy nevű iskolába jár/járt, nem szereti a házibulikat, és nem szeret néptáncolni (ugyan is én imádok, már nyolc éve ezt a fajta táncot tanulom).
Ma kiderült, hogy mindez csak HAZUGSÁG volt.

Dunaújváros KÖRNYÉKÉN lakik, ismerem is, sokat szoktam vele beszélgetni, és pont, hogy a házibulikat szereti és a néptánc az élete. Az illető az OSZTÁLYTÁRSAM!!!

Kiderült, hogy a haverjával (,akit szintén ismerek) találták ki, hogy megviccelnek ask-on. Aztán miután face-n chatelelés közben (meg ezen blogomról) olyan dolgokat tudott meg rólam, amiket eddig nem is sejtett, egyre kíváncsibb lett és jobban megakart ismerni, ezért nem árulta el, hogy kicsoda is ő valójában. A "névtelen" facebookon megváltoztatta a jelszót, hogy a barátja (-akivel ezt az egészet kitervelték-) ne tudjon belépni és ne lássa, miket árultam el a múltamról. (Ez egy szép gesztus volt tőle, még ha ez az egész megviccelés nem is.)

Ez a két srác, akik megvicceltek abba a 3 emberbe tartozik bele, akiket pár bejegyzéssel előbb megemlítettem. Velük szoktam a szüneteimet eltölteni, a stúdióban nevetgélni, a technikát összerakni.

Hogy mindezek ellenére haragszom-e rájuk???!!!

Kéne.... legalábbis ez lenne a reális.
De nem haragszom, mert ismerem a "névtelen" istmerőst, és amikor bocsánatot kért azt komolyan is gondolta!
És még egy oka van.
Az az, hogy ezeket a dolgokat előbb vagy utóbb megtudta volna......

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr55772472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása