Szép jóóó reggelt! :D Este filmet néztem, a Testvériséget, és most kicsit fáradt vagyok. Anyu mindig felkelt reggel fél nyolc és kilenc között, oly' mindegy, mikor fekszem le. :) De nem baj legalább több időm marad a szórakozásra/unatkozásra :D 
Holnap kezdődik a szakmai gyakorlatom! ^^ Már várom.
Nem rég voltam írásbeli nyelvvizsgázni, szerintem nem fog sikerülni, ugyanis volt egy-kettő nehéz feladat, amivel lehúztam a többi pontszámomat. :/ Na majd meglátjuk. Ha nem jött össze, akkor augusztus 9-én jöhet a következő próbálkozás, viszont így az egész nyaram rámegy majd a németre :((( . 
A közelmúltban voltam osztályozó vizsgán, németből tettem le a 10. évfolyamot. Sajnos hármas lett, de nem baj a 11-es már jobb lesz!! ^^ Arra vagy most nyáron vagy majd ősszel kerítek sort. :)

Majd még jelentkezek, szerintem egy kis könyv vagy filmvéleményezéssel, de most mennem kell reggelizni. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr416303249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása