blogra_1403023094.jpg_408x408

A vasárnap délutánom az olvasáson kívül egy sétával zárult a legjobb barátnőmmel és a kutyánkkal :D A határba mentünk ki, mivel nem esett az eső napok óta (persze szerencsére ma végre esett valamennyi) ezért száraz volt a föld, a fekete cipőnkből szép szürke lett. ^^

Hétfőn megkezdődött a szakmai gyakorlat. A reggelt azzal kezdtem, hogy lekéstem azt a buszt, amivel kényelmesen beértem volna, megvártam a fél órával későbbit (Hála az égnek, hogy nem csak egy óránként jár reggel a busz) és rohanva beértem a suliba. Az egész nap, mondhatni unalmas nap, azzal telt, hogy "átbeszéltük a munkavédelmi szabályokat, meg ezzel kapcsolatos Napo filmeket néztünk (az utóbbi néma animációs "oktató" jellegű NÉMA film --> másfél órán keresztül néztük őket, már csömörünk lett tőle). Megírtunk egy úgynevezett munkanaplót és go a buszhoz. Mikor hazaértem, észrevettem, hogy a cicáim inváziót indítottak apu motorja ellen és elfoglalták :D . Vicces volt ahogy ugrándoztak rajta :D

Ma reggel megint lekéstem a buszomat (úgy tűnik kezd szokásommá válni), így megint rohannom kellett. Miután a suliban átbeszéltük a mai ütemezést átmentünk a főiskola (egyik) épületébe, majd három órán keresztül (15 perc szünettel megszakítva) alapvető hardverelemekről (tápegység, memória, HDD) hallgattunk "előadást". Ezekről tanultunk év közben, most egy hangyabokányit kibővítettük tudásunkat.
Egy háromnegyed órás ebédszünet után két csapatra bomlottunk és ki kellett teljesen belezni egy gépet (a processzorhűtő kicsit makacskodott) , majd utána összerakni. ( Az én feladatom az összerakás volt. ^^) :D 
Így telt az elmúlt három napom, holnap megint a főiskolára megyünk, bár még nem tudom mit csinálunk ott. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr286315250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása