Gondolkoztam egy kicsit az elmúlt pár napon történt dolgon. (Ismeretlen ismerős)
Mindennek van tanulsága... Hogy ennek a történetnek éppen mi?! Még teljesen nem sikerült rájönnöm, de a 99%-át megértettem.

A barátom megtaníttatta velem azt, hogy nem szabad ismeretlen emberekben bízni.
De hiszen az elején minden ember ismeretlen.....
Ebből arra a következtetésre jutottam, hogy nem is az a fontos, hogy ne bízzunk ismeretlen emberekben, hanem az, hogy OKOSAN bízzunk!
Nem szabad egyből megijedni és rosszra gondolni, de fel kell mérnünk a tényeket és a következményeket:
-Mi van akkor, ha ez az ember másnak mutatja magát? 
-Mennyi mindent mondhatok el neki?

Eleinte figyelünk kell, hogy a magánéletünkről ne nagyon beszéljünk, mert visszaélhet vele az illető. 

Én itt rontottam el. Naivan bíztam, megadtam a blogom címét. Ahol szinte eddig mindent leírtam.
Egyetlen egy szerencsém volt. Olyan ember kezébe került a történetem, akiben eddig is megbíztam és tudom, hogy nem fogja elárulni senkinek!

Számomra a  történet tanulsága röviden:
Ismerd meg, felszínesen ő s ismerjen meg téged (hobby, kedvenc zene, stb...) és utána döntsd el, hogy kezébe bízod-e a múltadat, a jelenedet, a jövődet!

A bejegyzés trackback címe:

https://szuksegemvan.blog.hu/api/trackback/id/tr85772739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása